Omega VSJ843RS Slowjuicer Chroom

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Omega VSJ843RS Slowjuicer Chroom op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Nina M. uit Amsterdam 20-11-2017
  • Product gekregen

Goede Slowjuicer!

Top-apparaat! Prima om o.a. bladgroentes te juicen. Van tevoren groentes prepareren (hiermee bedoel ik fijnsnijden zodat het in de vultrechter past). Zorg dat je met beleid groentes juiced: afwisselen van bijv bladgroentes en hardere groentes zodat de pulp makkelijk naar buiten komt. Mocht de pulp toch vastlopen, kun je de reverse-knop gebruiken. Ik heb deze knop nog niet hoeven gebruiken! Sapopbrengst is groot en pulp is behoorlijk droog.

Pluspunten

• formaat
  • mooi design
  • makkelijk schoon te maken
  • hoge sapopbrengst
  • pulp is behoorlijk droog

Minpunten

• Kleinsnijden groente vraagt tijd.

Plouvier 26-08-2016

Slow Juicer Omega VSJ843RS

Het is een heel goed product. Ik heb er al heerlijke groente/fruitsappen mee gemaakt. Goed te bedienen en schoon te maken.
Behalve dat de sappen ook echt lekker zijn, is het erg gezond.
Echt een aanbeveling!

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • stevig, compact apparaat

Minpunten

• geen

nadina crisan 26-02-2016

I have just this first slow juicer since a few days but I can already tell you that I am extremely satisfied by the results. I used to have a centrifugal juicer before and honestly, this is way better. The quality seems high and another element which inspired me confidence is the 15 years warranty.

Remco N 18-01-2016

Dit is onze eerste slowjuicer. We hebben dit model gekocht vanwege de goede online reviews en de uitgebreide garantieperiode van 15 jaar; dit geeft veel vertrouwen in het product. De eerste ervaringen zijn erg positief: de machine is eenvoudig te bedienen en er komt heerlijk sap uit. Omdat we hem nog maar een paar dagen in bezit hebben is er nog niet veel te zeggen over de duurzaamheid, anders dan dat het er kwalitatief prima uitziet.